KOIRUUDET MIELESSÄ

Aikani sitä katselin ja lopulta oli pakko naputtaa tilaus Noshille. 
Ja kyllä kannatti. Saamani palvelu oli aivan loistavaa, sain kangasta juuri sellaiset palat kuin toivoin! Lisäksi nuo Noshin kankaat ovat niin ihanan pehmoisia ja hyväntuntuisia, 
että jatkossakin varmasti Nosheista ompelen.

Halusin mäykkypaidan ensisijaisesti itselleni (ja mies sanoi vieressä taas, että eiiii tuollaista kangasta aikuiselle... ja minä taas sanoin pöh) ja erityisesti pinkkiä kangasta katselin. 
Järkevä puoleni kuitenkin laskeskeli kangasta jäävän reilusti Oon vaatteitakin varten, 
ja jotenkaan en osaa pojalle pinkkiä pukea. Että keltaista sitten. 
Kankaitani katsoessa tajusin, että sen kummemmin suunnittelematta, olen tehnyt tai suunnittellut tekeväni lapselle järjestään keltaisia ja oransseja vaatteita. 
Ehkä alitajuisesti haen aurinkoisia sävyjä syksyä piristämään?
Keskiviikon ompeluina syntyi siis paita itselle sekä body ja velourhousut Oolle.

























Positiivista palautetta sain heti ensimmäisellä käyttökerralla, 
kun eläinlääkäri koiraani hoitaessaan ihasteli paitaani innoissaan ja olisi halunnut itselleen samanlaisen :)

Ja ei, emme aio käyttää paitoja Oon kanssa yhtä aikaa. Se olisi jo liikaa.

Oma paita:
Kaava: Linnel Handmade
Koko: M

Oon vaatteet:
Kaava: Body/ Bert (Ob 1/12), housut/ Hupsis ( Ob 1/09)
Koko: 80

Kankaat: Nosh Organics/ Preppy puppy


Ei kommentteja

Ilahdun kommentistasi, kiitos!